reklama

Voda naša každodenná

O dôležitosti pitného režimu sa už napísalo toho naozaj dosť. Zo všetkých strán sa na nás valia informácie rôzneho druhu čo piť, koľko a ako piť. Na internete je toho kopa a v televízii ani nehovorím. Cieľom môjho článku nie je Vás poúčať, dávať Vám kázne ale poukázať na vlastnej skúsenosti, že sa to naozaj oplatí. Čo viac, môže Vám to zachrániť život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Jedného pekného dňa som mala veľa práce. Veľmi veľa práce. Makala som od rána ako fretka a celý čas sa nezastavila. Jediné na čo som dbala, bolo nezabúdať piť veľa vody. Po dobrom obede sa klasicky dostavila únava a ako to býva, káva bola nevyhnutná súčasť menu. Len ona ma po ťažkom dni mohla opäť postaviť na nohy a pomôcť mi dobojovať už aj tak ťažký deň. Tak som si dala silné preso. Na moje nešťastie som zistila až neskôr, že tá dávka by aj koňa zložila. A ja, kávičkárka 3v1, som vypila ten malilinký hrnček v nádeji, že ma to azda postaví na nohy. Hm. V podstate aj postavilo. Len škoda, že sa mi silno rozbúchalo srdce a mala som pocit, že lietam. Doslova. Na nohách som sa cítila neisto, neskutočne ma rozbolela hlava a mala som pocit, že sa celý svet so mnou točil. Skrátka, stav ako pred infarktom. Na moje šťastie mi nemuseli volať záchranku. Len vďaka tomu, že som celý deň pila obyčajnú vodu, sa mi nič nestalo. Mala som pocit, že som sa druhýkrát narodila. Odvtedy som zástankyňa kvalitného pitného režimu a bez fľašky s touto tekutinou nespravím ani krok. Prajem Vám, aby ste mali viac rozumu ako ja pri pití silnej kávy. A v neposlednom rade dobré zásobenie vodou, ktorá je tým, čo Vám môže zachrániť život. Napríklad keď Vás naštve šéf alebo ak plány nevychádzajú ako majú. Vtedy Vám nepomôže ani desať vitamínov v tabletkách, ale pohár "obyčajnej" vody. Nazdravie!

Martina Šimková

Martina Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú dve ruky. Jednu, aby stisli dlaň tomu, s kým kráčajú a druhú, aby dvíhali tých, ktorí padajú. Zoznam autorových rubrík:  Životný štýlSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu