reklama

Zdá sa, že to stačí

V živote každého človeka sú chvíle, keď musíte byť silní. Niekedy aj za dvoch. Či sa to týka straty blízkej osoby, dieťaťa, rozchodu alebo "len" neprekonateľnej krízy. Aj keď Vaše srdce krváca a Vy by ste najradšej zutekali na pustý ostrov, musíte sa pokúsiť o vnútorný pokoj a čistú myseľ. Musíte čeliť tomu, čo sa stalo alebo skôr, čo sa malo stať a nestalo sa. V takých situáciách máme pocit, že je nad naše sily zvládnuť to. A mnohokrát to aj tak je. Veď kto rátal s tým, že raz môže prísť neprekonateľné tornádo, veľká hádka vo vzťahoch a my stratíme toho, koho najviac na svete milujeme? Obávame sa opätovného zlyhania. Zdá sa nám, že to horšie ani nemôže byť. Máme pocit, že čo sme roky budovali, je zrazu v troskách a my ležíme pod nimi. Je to pre nás životná katastrofa. Skrátka, nevládzeme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Raz som niekde čítala že človek ktorý nevládze, zvládne toho dvojnásobne viac ako si myslí. Z vlastných skúseností viem, že je to pravda. Aj mne sa veľakrát zrútil kompletne celý svet. Aspoň tak som to vnímala. Po čase som však pochopila, že každá doterajšia kríza ma niečo nové naučila. Alebo teda, chcela ma naučiť. Nechcem tým povedať, že som človek, ktorý pre to, aby sa niečo nové naučil, sa bezhlavo vrhá do problémov. Len Vás chcem uistiť, že chápem Vaše rozhorčenie z toho, čo som doteraz napísala. Učiť sa v kríze? Nezmysel. Kravina. Teda, aj ja som to doteraz tak vnímala. Kým som nepochopila, že každý koniec je v podstate začiatok niečoho nového. Nie nadarmo sa hovorí „Vstaň, usmej sa, utri si slzy z očí. Veď niečo pekné začína a niečo pekne končí". Keď sa nad tým zamyslíte, je to pravda. Nehovorím, že máte na ružiach ustlané a že Vás čaká bezproblémová budúcnosť. Pretože problémom sa v živote nevyhneme - tie patria k realite každodenného života. No akokoľvek ich nemáme radi a pasujeme sa s nimi, bez nich to nejde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oni sú Vaša lepšia budúcnosť. Vďaka nim ste zo dňa lepší, múdrejší aj keď si často pripadáte ako úplní idioti. Poznám ten pocit. No všetko plynie a nič netrvá večne. Ani Vaše nesprávne rozhodnutie. Verte, že zajtrajší deň je Vaša vstupenka do lepšej budúcnosti. Iba tak sa dá ísť ďalej, aj keď sa to v tomto momente zdá nemožné. Ale časom pochopíte, že to čo sa Vám stalo a zranilo Vás, bolo to najlepšie čo ste mohli od života dostať. Nie je jednoduché vstať a začať od nuly, ale je to jediná možnosť. Uvidíte svoj život v úplne inej perspektíve. Prajem Vám, aby ste využili každú krízu vo svoj prospech - aby ste sa z nej poučili a dostali z nej maximum. Veď o tom to v živote je. Poučiť sa zo svojich chýb a ísť ďalej. Pamätajte. Aj tá najhoršia hodina má len 60 minút.

Martina Šimková

Martina Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú dve ruky. Jednu, aby stisli dlaň tomu, s kým kráčajú a druhú, aby dvíhali tých, ktorí padajú. Zoznam autorových rubrík:  Životný štýlSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu